22 mars, 2009

TACK alla underbara fooks!! xP

Helgen var GRYM!!!
Fredag:
Jag insåg att jag ABSOLUT inte årkade va kvar på Evergreen längre och ringde Camilla (SYV) på morronen hon fixade så att jag fick en ny plats tills på månda...
Men jag var fortfarande tvungen att gå till Evergreen en sista gång OCH jga var tvungen att berätta för dom som jobbar där att jag skulle byta...
(det va FETT jobbigt!)
Sen slutade jag tidigare (13.30 iställer för 16.00... :P) och stack till skolan för att hämta mina engelska grejjor och lite nya papper jag behövde i och med PRAO bytet!...
Sen gick jag till esplanaden och där träffade jag Phrida, Tisse och Miava tog bussen in till juneporten och där träffade vi David och nån av hans polare...
Sen tog vi bussen till a6...
Gick runt där en stund sen kom Tim...
Sen typ åkte jag och David och skulle hämta Elin men sen gjorde vi inte det och bytte buss och åkte till Korskyrkan och hade lite "sista minuten rep" och sen spelade vi på Tonår!...
Erik pratade om Bl.a. Mobbing!
De va AS BRA jag tror att alla som lyssnade fick sej en riktig tankeställare!...
Sen va de fika så jag pratade me lite trevligt och saknat folk bl.a Malin, jenZ, Elin mfl.
Sen kom mamma och hämtade mej och Tim och körde oss till Mia där tittade vi på ps. I love you...
Den va väll ganska söt men jag tyckte inte den va sodär FANTASTISK som dom sa att den skulle va!...xP
Och sen satt vi och sjöng "allsång"...(MYSPYS)
Vi somnade väll runt 3.00 nån gång...
Jag vaknade vid typ 6.30 och frös och hostade så jag läste lite och så...
Dom andra vaknade väll runt 9-10?...
Lörda:
Jag och Tisse åkte hem och duschade och lite så,
sen åkte vi till Musikbörsen för vi trodde folket va där...
De va dom inte men jag köpte ett Ägg!
Sen gick vi till typ brevid Piren där va dom!
Mia, David&Medea, Phrida, Elin och Robbin vi va där en stund och sjöng "allsång" då me...xP
Sen GICK vi till a6 där shoppade vi lite och fikade på IKEA typ när vi va där komm Tim sen åkte alla typ hem och sen på kvällen va Tisse hoss mej och tittade på film vi somnade efter typ 20 min... xP
Sönda:
Gick upp vid typ 8-9 lr nåt och åkte till Kungsporten...
Efter det åkte jag hem en stund sen åkte jag ner till esplnaden och träffade Mia&Tim, Medea&David, Tisse, Phrida, Robin och Anders vi åkte till June och gick ner till replokalen! (evegheter sen jag va där sist dom hade fått fotöljer och grejjor ju! xP)
Sen gick vi till stationen och sa hejdå till Phrida (haha vi sprang efter tåget när det åkte!)
Sen sa jag, Tisse, Phrida, Mia och Anders hejdå till Tim, David, Robin och Medea och tog 124 till esplanaden där hoppade vi av och konstaterade att vi "missat" bussen...
Så vi gick in på rosen där träffade vi Anders poolers och hängde me dom en stund sen stack Tisse (hon tog 33 och gick sista biten xP) vi andra va kvar en stund till sen tog jag, Mia och Anders 15 hem...
När jag kom hem glodde jag lite på TV och nu sitter jag här och strax ska jag sova...
Puss och god natt! (sorry för YBER LÅNGT innlägg!)<3

4 kommentarer: