05 mars, 2009

Torsdag!

Idag var det skola som vanligt...
Vi hade inställd idrott på morgonen så jag låg väll kvar i sängen i 40-50 min extra *AS GÖTT*...
När jag väl gick upp hade jag jätte ont i magen...
Men jag tänkte att det nog skulle gå över...
Så jag åt frulle, sminkade mej, fixade håret, klädde på mej osv...
Hade fortfarande ont i magen men ignorerade det!...
(tänkte att det nog skulle gå över på väg ner mot skolan eftersom att vi skulle gå ner Tisse och jag...)
När jag var klar så insåg jag att jag hade massa tid kvar innan vi skulle gå så efter som att det är torsdag (mammas stora städa dag xP) så städade jag upp lite på rummet typ bäddade och tog upp ALLA kläder från golvet och så...
Och sen gick jag...
Precis när jag kom till vägen vi "brukar"
(i alla fall det två senaste dagarna när det har varit så halt i skogen)
mötas på så kom jag på att jag hade glömt panodil så jag ringde Tisse hon hade inte gått än så hon lovade att ta med ett par alvedon åt mej...
På vägen ner mötte vi Walle så vi gick sista biten med honom..
När vi kom till skolan vad det dags för franska prov...
(och NEJ självklart hade jag inte pluggat)
*hade fortfarande ont i magen*
Efter franskan var det dags för tråk matte med matte läran som kan mindre än mej och Tisse!
Innan matten svalde jag två alvedon *utan vatten*(äckligt)
*fortfarande ont i magen*
Efter matten hade vi lunch det va faktiskt helt ok mat för en gångs skull
(dålig tajming eftersom att jag inte kunde äta något på grund av att jag fortfarande hade ont i magen och började känna mej lite smått illamående...)
efter lunchen kämpade (/sov) jag mej igenom en SO lektion med Jörgen han var lika dum som vanligt!
Kör med sina läxförhör som är det ända han betygsätter oss med hjälp av...
*fortfarande magont och illamående*
Efter SO:n var det bild den ända anledningen till att jag faktiskt kämpade mej igenom dagen för...
(jag har missat så många bildlektioner så jag låg JÄTTE mkt efter och kände att jag var tvungen att jobba ifatt lite!)
*fortfarande ont i magen och må illa*
Efter bilden pallade jag inte mer så jag ringde mamma och frågade var hon var...
Svaret blev A6 men hon skulle åka snart så det passade bra att hon hämtade mej på vägen hem...
Så jag gick till arbetslagsrummet och sa att jag inte mådde bra och att jag skulle gå hem...
Jag missade ju faktiskt bara en lektion NO:n så det var ju inte SÅ farligt...
När jag kom hem tog jag en glass, satte mej framför TV:n och glodde lite...
Sen hjälpte jag mamma att laga mat och sa att jag nog inte orkade gå till konfan häller...
När maten stod i ugnen så satte jag mej framför datorn och har sitter jag fortfarande men jag tror jag ska göra mej iordning och gå och lägga mej nu...
Sorry för totalt onödig, lång och tråkig uppdatering!...
Älskar er alla!<3>
Vi får se om jag kommer imon... xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar