08 mars, 2009

Söndag!

Dagen var bra!...
Lovsången med Gerd, Matilda, Emelie, Hanna, Bea, Mickan, Jossan, Erika, Oliver och Samuel gick SJUKT BRA det kändes verkligen som att vi nådde ut och jag hoppas att ALLA kände guds närvaro!
Efter lovsången gick jag och Emelie förbi och hämtade Agnes hon hade fortfarande pyjamas när vi kom så vi myste med hennes UNDERBARA katt Zelda? (jag ville bara ta med den hem! xP) medans Agnes klädde på sej!
Sen gick vi till Emelie och fikade (mackor, bullar och te) sen pratade vi lite och lagade mat!
när vi hade ätit hade mötet börgat för typ 20 min sen så vi skyndade oss iväg och blev "bara" 30 min sena! xP
Mötet va bra Mats snackade om frid...
Nu är jag hemma och har precis tittat på wipeout de va grymt!
Nu MÅSTE jag anmäla mej till tre dagar!
och sen ska jag köra ett mini intensiv plugg och sen sova! xP
Ha det GRYMT!
Ses imon?! xp
puss!... <3

1 kommentar:

  1. HAha fin dag hörru.

    höhö Mats pratade om frid...de va de hända ni hörde mohahaha

    Frid på dig Becca så ses vi i morgon !

    SvaraRadera