09 mars, 2009

Måndag!

Dagen har väll varit okej!
Började med matte prov 8.20 i morse det gick nog ganska bra det var hyfsat lätt!
Efter matten va det franska som jag faktiskt överlevde idag Mikael var inte där så vi hade Vendel fick i uppgift att översätta tre texter så jag och Vanja jobbade ihop det gick faktiskt ganska bra vi han nog en och en halv text eller nåt men jag var faktiskt aktiv och hjälpte till lite för en gångs skull! xP
Efter franskan va det idrott som jag inte var med på som vanligt jag och Esra "gick en promenad"!... xP
Efter idrotten var det lunch bara äcklig mat idag korvstråganoff och ris eller kroppkakor vem sjutton gillar det!?
När vi hade ätit vandrade vi runt lite och sen va det dubbel timme NO,
den va ganska rörig vi typ pluggade till provet men den nya läraren är typ konstig så jag fattar inte så mkt! xP
Sist på dan va det engelska vi jobbade typ med verb i futurum...
Jag gick "som vanligt" 5 min tidigare och skyndade mej till trummlektionen...
På trummorna körde vi lite koordination och körde en "snabbrepris" av låtarna... xP
Sen var det bara att gå och handla mat och sen vänta på att bandrepet skulle börja...
På repet körde vi först igenom "I still haven't found what I'm looking for" lite snabbt och sen "Eye of the storm" det gick as bra så nu är jag JÄTTE PEPP på musik café på torsdag!
Nu är jag hemma och har precis ätit lite fiskgrateng och nu sitter jag här och här lär jag ju sitta tills jag ska gå och lägga mej eller nåt! xP
Det var allt för idag!...
Puss på er!<3
Ses imon!xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar