25 mars, 2009

Onsdag!

Hej bloggen!
Dagen har varit bra!...
Först PRAO började 8.30 som vanligt gick 7.50 som vanligt! xP
Efter PRAO:n åkte jag hem och loggade in på msn och pratade me Anders...
Vi bestämde igår att vi skulle ses ida så jag började gå mot honom så skulle han möta mej!...
Det va lite kul han sa att jag bara skulle följa en väg så då gjorde jag de men när jag gått i typ 20-30 min var jag mitt ute i ingenstans så jag ringde och sa typ "jag e mitt ute i ingenstans nu ska jag fortsätta?" och han bara "ja du e ungefär halvägs hem till mej!..."
Snacka om ocentralt läge!
Sen gick vi till Konsum och typ handlade lite...
Sen mötte vi nån av hans kompisar utanför Konsum så vi stannade där och pratade lite sen kom Tisse, hon skulle till dansen så vi tog samma buss som henne ner till Esplanaden sen fortsatte vi tillsammans med henne till Österängen och gick till Jason...
Där spelade vi lite giutarhero och killarna spelade lite wow men jag fattade inte... xP
Sen kom Mia en stund och sen kom Anders farsa och hämtade oss!
Nu sitter jag här och funderar på om jag inte ska ta och gå och lägga mej lite tidigare än vanligt!... xP
De va väll dagen i stora drag! xP
Puss o hej leverpastej! xP <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar