29 mars, 2009

Lördag!

Hej bloggen sorry för dålig uppdatering!
Finns inte så mycket att säga om vad som har hänt...
har mest suttit hemma och softat...
MEN idag har varit en helt UNDERBAR dag gick upp ganska tidigt och åkte stan med familjen, fikade/åt frulle på Napolion sen åkte vi och shoppade lite... mamma köpte två jackor, en halsduk/skarf och en mössa till mej! *lycklig*
efter de va det snabbt som sjutton hem och fixa sej/packa ihop grejjorna...
sen åkte vi till mormor och morfar och åt och fikade...
sen skjutsade mamma mej till tensticksområdet där spelningen va!
Speliningen va UNDERBAR 4 bra band spelade först va det nåt band jag inte kommer ihåg var dom hette sen va det Cemical Vocation dom va bra men jag var fortfarande inte HELT pepp...
efter det va de Adept GRYMT bra va dom jag dumpade mina saker hos Camilla (förlåt och Tack)och började mosha AS NICE!
sen kom Herbrightskies även då dumpade jag mina saker (förlåt och tack) och moshade/dansade...
helt sjukt underbart!!!
alla banden va grymma men under de två sista var jag mest pepp!
Tack alla som gjorde dagen värd!
och förlåt för att jag va lite konstig efter Adept! (jag fick son sjuk adrenalin kick av att bara röja loss tillsammans med alla!!!
puss och kram skumbanan!... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar