13 mars, 2009

Fredag!

Dagen har varit okej började 8.00 me hemkunskap fick göra provet det gick nog ganska bra!...
När jag skrivit klart lagade vi chili con carne...
Efter det va de SO det gick helt ok vi gör ett grupparbete om svenskt 1800-tal de fungerar väll men min grupp e ganska seg de e typ jag och Emme som gör det mesta Jagge och Kristoffer sitter mest och glor! xP
Efter SO:n hade vi lunch och efter som att niorna hade nationella i engelska idag så var matsalen proppfull och kön JÄTTELÅNG!
Äcklig mat var det me, chickenbites och ris med currysås..."/
Efter maten hade vi engelska jag insåg att jag låg AS mkt efter så jag får ta hem och jobba under PRAO:n *kom precis på att jag glömde ta me skiten hem... jag får väll åka och hämtaden nån dag nästa vecka lr nåt...*
Gjorde även sista delen av provet och Charlotte rättade med en gång VG de kändes skönt efter som att hon har varnat mej för att jag sjunker!...
Efter det kom jag lite sent till svenskan men det var ju av godkänd anledning så det är lugnt! (frågan är om gårdagens "skolk" från franskan räknas som det eller om jag får sitta kvar efter PRAO:n...)
Aja efter svenskan hade vi sy slöjd det gick okej jag kom inte så långt jag var för trött idag...
Sen slutade vi så Tisse och jag åkte in till stan en stund det var mysigt!
Nu sitter jag här hos farmor och skriver och strax ska jag gå och titta på let's dance!
puss och kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar