04 mars, 2009

Sorry för dålig uppdatering!

ja det har väll varit sodär med min uppdatering... men nu är jag tillbax och ska försöka att skriva lite varje dag!
okej nu ska vi se.... vad har hänt sen sist?... inte så mycket tror jag... det har varit en studie kväll med konfan, skol körkonserten, ground och lite annat små mys! xP
förra helgen var jag med mormor och morfar hela helgen eftersom att mamma och Stefan va i götet broshan va hos pappa och Anna va hos sin mamma så jag va me mormor och morfar och hade en mys helg med god mat, massa fika och några timmar vid symaskinen...
Idag är det onsdag och jag börjar 9.40. jag och Tisse ska gå ner till skolan ca 9.10. idag är det en "VANLIG" annorlunda onsdag. efter skolan ska jag till stallet och sen efter stallet blir det gray's anathomy! *ÄLSKA*
det va väll typ allt...
ha det bra puss jag älskar er alla!<3

3 kommentarer:

  1. Älskar dig med hjärtat !

    SvaraRadera
  2. gillar du oxå grey's anathomy??! har en till kompis som typ, knarkar det:( JAGHATARDET!!
    en av dom skådespelarna ska kanske sluta btw.:P //C

    SvaraRadera
  3. svar till anonym: vem sjutton är du? xP

    SvaraRadera