23 mars, 2009

Måndag!

Dagen har varit bra!...
Alla barnen på dagiset var JÄTTE goa!...
Jag kommer att jobba 8.30-15 hela veckan... (kanska får sluta tidigare på fredag... xP)
Och jag planerar att vara duktig och GÅ ner på mårnana och spara praktik busskortet till påsklovet! xP
Efter PRAO:n ida så åkte jag till Österrängen och hade band rep!...
Trumlektionen va inställd för att Erik va sjuk...
Band repet gick bra...
Vi spelar Oh! Gravity med Switchfoot...
Första repet me den låten ida och eftersom jag inte har haft nån lektion sen vi bestämde oss va jag inte hundra på hur jag skulle spela men jag gissade lite och spelade de jag tyckte lät bra... xP
När jag kom hem åt jag lite mat och nu sitter jag här och här lär jag väll sitta en stund till!.. xP
puss och hej leverpastej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar