03 maj, 2010

Vad är meningen?

Vad är meningen med allt det här?

Jag fattar ingenting!

Jag kan inte se något slut på deh när hämska tunneln!

Jag vet inte längre varför jag går och lägger mig på kvällen, varför jag går till skolan på dagen, varför jag överhuvudtager går upp på morgonen!

Jag har ingen aning om vem jag kan lita på!

Vem som är min vän på riktigt och vem som bara låtsas!

Jag vet inte alls vem jag kan prata med, vem som kanske inte kan förstå till hundra procent men vem som i alla fall kommer försöka och vilja!

Jag vet inte vem jag vågar vågar ringa sent på kvällen/mitt i natten när paniken och ångesten är som värst!

Jag vet inte vart jag ska ta vägen när jag inte klarar av att vara hemma längre!

Jag vill inte leva längre, jag ser ingen mening,men jag vill inte dö heller, för det verkar om möjligt ännu mer meningslöst!

Jag vet ingenting!

Jag vet inte vem jag gillar och inte!

Jag vet inte heller vem som gllar mej!

Musiken känns för tillfället bara meningslös!

Kompisarna är så svår och veta hur mycket dom förstår!

Få fram känslor i en bild har sällan funkat för mig!

Jag försöker skriva men det är svårt det med!

Det ända som för tillfället verkar ha någon mening är stallet men det är mer en flyckt från alla känslor och all skit!

Jag vet att det finns folk som älskar mej, men frågan är till villken gräns!

Jag vet inte vad jag ska göra eller var jag ska ta vägen, jag vill verken leva eller dö!

TA MIG HÄR IFRÅN!!

1 kommentar: