05 maj, 2010

godmorgon!

sitter här och tittar på vakna med the voice som vanligt! xD alldeles strax ska jag sminka mej och fixa håret lite.. sen bär det av mot skolan börjar 9.40 tror jag.. sen e e NP i biologi vid 12.40? shit!! känner att de INTE kommer gå bra!! men,men.. jag klarar väl det mesta!? xD MEN!! vi har tydligen ingen profil idag!! BAJS ARG blir jag!!! vi som verkligen behöver reptid!! efter skolan är det stallet som alltid på onsdagar! =D hoppas på att vi fortsätter på det vi gjorde förra veckan!! förra veckan va SJUUUKT jobbig och nyttig vi va bara tre stycken och så hade vi rå dressyr!! öppna och slutna! sjukt nyttigt! jag va trött som en gnu efteråt! och VÄLDIGT nöjd! efter att ha fått älsklingen! Valdo å gå i sjukt fin form! xD hoppas som sagt på att fo fortsätta detta arbete idag! xD just de! jag ska byta till blogg.se så ny adress kommer så fort Hannah har hjälpt mej å fixa lite.. hon kan sånt där! (Y) det kan inte jag! "/ puss o kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar