03 maj, 2010

JAG LOVAR!!

Jag Lovar,

jag är inte den du tror längre,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag tänker inte längre som jag gjorde förr,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag tycker inte som dig längre,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag står inte för allt jag stod för förr,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag känner inte som jag gjorde innan,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag tror inte likadant länge,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag är inte så oskyldig som jag var,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag är inte lika naiv som du,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag lever inte i samma värld som dig,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag har inte haft det så lätt som du,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag får inta allting serverat så som du,

Så sluta tro det!

Jag lovar,

jag och du är inte längre så lika som du tror,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag och du kommer inte att bli mer lika igen,

Så sluta tro det!

Jag lovar,

jag mår inte bra nu,

Så sluta tro det!

Jag lovar,

jag orkar inte vara så positiv som när jag hade min mask nu när den är trasig,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag och du har inte så mycket gemensamt längre,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag kommer inte att bli förstörd bara för att jag inte har dig,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

jag kommer inte dö bara för att jag inte är som du,

Så sluta tro det!

Jag Lovar,

vi glider ifrån varandra mer och mer,

vi är inte längre så lika,

vi är inte oskiljaktiga,

Så acceptera det!!

JAG ÄR ANNORLUNDA NU, DET ÄR INTE DU!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar