25 augusti, 2009

Tisdag!

Halloj!
Idag har de varit skola...
Började 8.00 med engelska,
sen hade vi livskunakap vi pratade om skadegörelse mm.
Vi ska ha Hans i LK... Han e SÅ tråkig!
Men men, vi fick i alla fall sluta lite tidigare...
Efter de va de det värsta jag vet! FRANSKA! Jag blev jätte depp...
Sen hade vi i alla fall lunch...
Jag åt me Juvlia o co...
och Emelie åt me Sofa o co...
Sen gick jag me Agnes o co till willys och hemmakväll...
Sen va de NO (fysik)
och efter de svenska och PRAO info...
De va typ dagen i korta drag...
Imon e de skolfotto...
Jag ska va me på 3 st... XD
(elevstödjarnas, ny generations och 9E:s) fint blir de!
På torsdag åker jag med elevstödjarna till gullbranna på utbildning...
Sen börjag "jobbet" på allvar! ;)
I helgen e de sthlm och tjejmilen som gäller...
Vi får se hur mkt jag hinner updatera...
btw. JAG VILL HA MIN MOPED NU!!!
Aja vi hörs å syns //LOVE BECCIS<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar