10 augusti, 2009

Godmorgon bloggen!

hej ja jag vet att jag har varit oförlåtligt dålig på att blogga typ den sista månaden (eller mer?).
men nu e semestern snart slut och allt blir typ som vanligt igen...
dom senaste tre veckorna har jag:
1. varit på ridläger: sjukt kul jag saknar alla nåt otroligt! hoppas vi kan hinna träffas nån gång!
2. varit en vecka i kungsbacka med "pappa familjen" : veckan innehöll allt ifrån löpning till shopping till kanot paddling och sena data/TV kvällar mm...
3. varit en vecka i Halmstad med "pappa familjen" : den veckan va de löpning, shopping, stranden, kräftor mycket prat och mycket TV mm...
idag e de första dan på moppe kursen så dit ska jag om en stund!...
hoppas de går bra! efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
men alternativen är väll stan, stranden eller hem...
btw.1. jag är en dansande utveklingsstörd smurf med agritionsproblen och humörssvängningar! xP
btw.2. jag har börjat spela farm ville på facebook! (beroende framkallande!)
ha de gött//LOVE BECCIS<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar