08 juli, 2009

Onsdag!

Hej!
Jag har tänkt att jag ska försöka vara lite aktiv nu resten av sommaren.. (det har jag ju i och för sej tänkt hela sommaren men vi får väll hoppas att jag lyckas! xP )
Idag har det typ inte hänt någonting..
Ville har lekt me Vilma och Razze har varit hos Eve så det har varit hyfsat lugnt här hemma!...
Jag sov till 12 nån gång sen blev jag väckt av Ville och Vilma!...
Vilma tyckte att det var VÄLDIGT konstigt att jag som när det va morgon! dom e ju söta!
Haha min frukost va jordgubbspaj me glass och kaffe! mums!<3
Sen kom jag på att jag ville ha pengar och bestämde mej för att putsa fönster!
Det tog en bra stund men nu e jag färdig och sitter och lyssnar på Maria Mena (TACK Tisse för de tipset hon e as mysig å lyssna på!)
De e väll även värt å nämna att jag nyss klämde i mej en halv liter jordgubbar och mer lär det ju bli eftersom att dom står framme och mamma inge vet vad hon ska göra me dom! MUMS!
Snart ska vi åka ner till mjölkafållan och gympa mamma, Marie, Tisse, Emelie?, jag, Razze och Eve!
De e ett danspass vilket jag aldrig har prövat så vi får hoppas att jag klarar av å va me med tanke på allergin och mitt CP knä! xP
Ikväll blir det väll film på datan, bok och sms som vanligt! xP
ha de bra för de har jag! pusspuss beccis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar