07 juli, 2009

DÅLIG uppdatering!

Hej jag vet jag har varit YBER dålig på att uppdatera på sistone! xP
MYCKET har hänt!
  • Spanien va underbart!
  • en vecka ensam hemma på dagarna mycket slapp och rep.
  • sista spelningen me lovsångsteamet fredom har ägt rum TACK! för en underbar tid tillsammans!
  • en vecka med sol och bad me mamma, ville, razze o anna...

och MYCKET MYCKET mer...

mycket mer kommer att hända!...

  • v.28 en vecka me razze, mamma, stefan och delvis ville....(vi lär väll göra lite allt möjligt beroende på vädret! xP )
  • v.29 sthlm förhoppningsvis träffa mina under bara vänner där...
  • v.29 finnlands resa (båt hela natten, 2? dagar i finnland bla. åka till mumindalen, båt hela natten? tillbax...jag lär ju må illa hela båtresan..."/) med mamma, stefan, anna, razze o ville!
  • v.30 18-25/7 ridläger på underbara sjöstjärnan!me anna!
  • v.31 en vecka i kba! me pappa, monika, razze, emil?, elina? o milton
  • v.32 en vecka i farfar o violas sommarstuga i halmstad me pappa, monika, emil, elina, razze, milton
  • v.33 en vecka hemma + moppekurs 10-13/8
  • 23/8 FÖDELSEDAG!
  • nångång snart efter de lite olika FESTER/KALAS!<3

jag mår faktiskt ganska bra för tillfället!

jag tänker inte riktigt lika mycket som innan och de känns skööönt!

det känns som att jag kanske äntligen kan släppa den här skiten snart!:D

jag saknar ALLA!!!<3 align="center">

kisses and hugs: yous beccis!<3>

1 kommentar: