29 november, 2009

första advent!<3

Hej!
Jag hoppas att det inte e någon somhar missat att jag ÄLSKAR julen och allt runt om den!
Advent e ju heelt underbart!
för den som missat de så har jag ju varit sjuk sen i tisdags..förra veckan nu..
ska till skolan imorgon igen hoppas jag klarar att va frisk o glad en hel dag! ;)
eh.. efter 2 sjuk veckor har man ju en del plugg å ta igen!.. hoppas jag klarar det, antar att jag får prata me mina lärare och se hur mycket jag behöver göra..
dagen imon blir väll typ gå upp kl.6, fixa i ordning mej, åka ner till skolan, va i skolan, åka till österängen, ha bandrep, plugga, ha trumlektion, åka hem, glo på TV, plugga och sova eller nåt! säg till om du vill klämma dej in i detta "fullspäckade" schema!? <3
nu ska jag titta klart på paradise hotell och sen sova..
GODNATT!
//LOVE BECCIS<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar