16 februari, 2009

alla hjärtans dag = bullshit

Jag förstår inte grejen med alla hjärtans dag...
Det känns bara som en dum påhittad högtid som inte gör någon nytta...
För som min älskade Malin sa så ska väll kärlek finnas året runt!?...
Vist att det kan vara mysigt med en lite extra kärleksfull dag OM man har någon att dela den med!
Men alla vi andra då? Vi som inte har någon speciell i vårt liv att dela den med?
Vi (jag) blir bara deprimerade! Som jag sa till mamma, om jag skulle bestämma mej för att ta livet av mej så skulle jag göra det på alla hjärtans dag!(bara för att liksom)
Om någon har något som hon/han tror kan få mej att ändra min uppfattning så är jag villig att försöka... Men jag tvivlar på att det lyckas!

1 kommentar:

  1. Eftersom du till och med själv säger att det är en lögn så behöver du inte bli upprörd ;) Det är bara affärerna som har kommit på det för att sälja ^^ <3
    men lite sorgligt är det "/

    SvaraRadera